Farmec are grijă de România
Este momentul când trebuie să avem mult mai multă grijă unii de alții. Fiecare în felul lui. Noi stând în casă o perioadă ca să ne protejăm pe noi și pe cei din jurul nostru. Companiile ajutând pe cei care au mai multă nevoie de ajutor în această perioadă. România are nevoie de ajutorul nostru. Implicarea în comunitate prin orice gest ne ajută să trecem peste această perioadă.
Compania Farmec are grijă de România de 130 de ani. De ce spun asta? Pentru că încă de la începutul lor oferă produse de îngrijire personală și servicii pentru frumusețe la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, din ingrediente atent selecționate. Fiind o compania 100% românească ale cărei misiuni și valori se împletesc cu grija pentru frumos și sănătate și respectul față de mediu ne face să ne gândim din ce în ce mai mult la produsele românești și să încercăm să le cumpărăm/promovăm cât mai mult.
Este momentul acțiunii
Și când poți să dovedești cel mai bine că vrei să ai grijă? Atunci când cineva are probleme, bineînțeles. Acum întreaga țară are probleme. Ce poate face în acest caz cel mai mare producător român de cosmetice? Să ajute cum poate. Să dovedească grija pentru cei care au grijă. Având în vedere că au laboratoare performante, au reușit, într-un timp foarte scurt, să se adapteze cerințelor imediate din piață. În aceste zile toată lumea se gândește din ce în ce mai mult la protecție și atunci produsele care să asigure o igienă cât mai ridicată sunt cele mai căutate.
Ce a făcut Farmec? A creat două produse noi pe piață care se adresează în primul rând igienei de uz personal. Este vorba despre Loțiunea igienizantă pentru mâini și Gelul de igienizare pentru mâini. Produsele acționează rapid, fiind o măsură practică și eficientă pentru apărarea sănătății. Acestea vin în completarea portofoliului actual, care cuprinde alte două tipuri de produse pentru igiena mâinilor și a suprafețelor: Săpun Lichid Spumă Antibacterian, Gerovital Pure și Nufăr Dezinfectant Universal. Deocamdată toată producția celor două produse noi este direcționată către cei care au nevoie cel mai mult și anume către spitale.
Ne țin la curent însă pe pagina lor de facebook @farmec.românia cu toate noutățile legate de aceste produse și când vor putea începe să distribuie și către consumatori casnici. În același timp, în laboratoarele lor lucrează la mai multe produse biocide care sunt acum în teste.
Campaniile Farmec
De ce vă spun că Farmec are grijă de România. Nu uitați că ei dețin și produc celebra marcă românească Gerovital, produsele de întinerire descoperite de Ana Aslan acum aproape 70 de ani. Mi-a plăcut foarte mult campania lor din anul centenarului Unirii, când au ales să promoveze solidaritatea feminină și bunătatea prin intermediul brandului Gerovital. Au ales 5 femei care să vorbească despre momentele în care s-au simțit judecate de alte femei, dar și despre cum au descoperit că în momentele dificile din viața lor le-a fost alături tot o femeie.
În cadrul campaniei o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate de românce din toate canalele de vanzări (online, magazine de brand Gerovital, hypermarketuri etc) a fost transformată în seturi de produse de îngrijire personală (deodorante, geluri de duș, șampoane, creme de față), destinate femeilor din grupurile vulnerabile, defavorizate și care au acces limitat la acest tip de produse.
Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine
O altă campanie care mi-a plăcut este cea lansată în luna februarie a acestui an prin care compania Farmec își arată respectul față de mediu, lansând campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul propriu. Deocamdată campania este în desfășurare în Cluj. Clienții pot aduce ambalaje ale produselor Farmec în cele 4 locuri special amenajate și primesc un produs cadou pentru fiecare 4 ambalaje golite de conținut, clătite și curățate aduse.
Prin toate aceste campanii Farmec își arată grija față de România și față de comunitate. Și este foarte important când un brand românesc se alătură și se implică în astfel de campanii. Este brandul pe care cei ca mine, de peste 40 de ani, îl aveam în casă în toată copilăria noastră. Nu o să uit niciodată laptele Doina sau sprayurile Bob și Farmec 16. Ulterior a demonstrat că poate concura cu orice alt brand de produse cosmetice din lume datorită profesionalismului și cercetării continue, inovației și atenției la cerințele clienților.
Acum sunt un fidel consumator al deodorantelor antiperspirante Gerovital. Am cumpărat deasemeni multe produse de curățenie pentru casă.
Revin acum la primul paragraf. Trecem printr-o perioadă grea. Este bine însă să știm că nu numai noi ne gândim cum să scăpăm din ea. Avem și ajutorul companiilor care au la bază grija pentru frumos și sănătate și care zilele acestea își alocă din resurse pentru a crea produse care să ne ajute să avem grijă de igiena și sănătatea noastră. Și asta face Farmec. Are grijă de România.
*Acest articol a fost scris pentru competiția Spring SuperBlog 2020. Este a doua ediție de SuperBlog unde particip după cea din toamna trecută. Găsiti aici toate articolele din concursurile mele SuperBlog.
[…] Farmec are grijă de România […]