Reclame exterioare cu LED

Vreau să vă povestesc la ce m-am gândit zilele trecute când am văzut niște reclame exterioare cu led. Mă duceam spre București pe autostradă. Eram singur în mașină și mă cam plictiseam. Până să ajung la Cernavodă am observat panourile alea mari care ne atenționează să păstrăm distanța și să conducem prudent. Le mai văzusem de atâtea ori dar acum, fiind singur, am început să mă gândesc ce aș scrie eu pe ele. Nu, nu mesajul ăla de pe buzele tuturor în ultimii 2 ani jumate. Mă gândeam ce aș scrie haios ca să le fac ziua un pic mai bună celor care trec pe acolo.

Cruce farmacie
Sursa: smarsoft.ro

Faza mișto la panourile astea cu LED este că tehnologia îți permite să scrii orice vrei tu. Știu care este rolul celor de pe autostradă dar, dacă nu ar fi nicio problemă de anunțat, nu v-ar place să vă ureze un „Crăciun Fericit” sau „ia-mi și mie o pâine Răzvan că am rămas fără”. Bine, hai să le lăsăm pe astea de pe autostradă să-și facă treaba lor. Când am ajuns în București era seară așa că am putut să observ diferite panouri led cu reclame. Bine, pe bucureșteni îi lasă și traficul să se uite la ele, ar putea pune și scurtmetraje că tot le-ar vedea integral. Stând așa prin trafic mă gândeam ce avantaj au panourile led față de reclamele normale cu bannere și mash-uri. Clar îți sar în ochi mai bine, se știe că ochiul e atras imediat de lumina asta. Însă și mesajul comunicat este mai dinamic și poate atrage mai mult targetul de clienți către reclama ta.

Panou led amanet
Sursa: smarsoft.ro

De exemplu panourile alea de pe magazinul Cocor. Mie mi-au plăcut încă de când le-au instalat și mi se pare foarte ingenioasă reclama de pe ele atunci când sunt folosite toate pentru a o compune. Sau ce să mai zic despre celebrele panouri din Piccadilly Circus din Londra. Când am fost în Londra am stat 15 minute în fața lor în piață și le-am urmărit. Nu mai zic nimic de cele din Time Square că pe alea nu le-am văzut decât la TV. Cu siguranță tehnologia evoluează și cred ca vor putea afișa reclame din ce în ce mai atractive, chiar și în 3D.

Piccadilly Circus led
Sursa: Wikipedia

Orașele mari încep ușor să schimbe reclamele uriașe cu panouri led. Costurile sunt un pic mai mici să împarți același panou cu mai multe firme. Reclama este mult mai atractivă decât una statică. Mie îmi place că, oriunde m-aș duce, la orice oră, și am nevoie de o farmacie mă uit imediat după afișaje electronice de farmacii. Nu mai stau să caut pe la fiecare parter de bloc. Se văd de departe și mă liniștesc într-un fel că am găsit ce căutam. La fel și cu semnele de afișaje parcari

Eu, ca om de marketing, cred că viitorul reclamelor exterioare este clar pe afișaje electronice cu led. Deja sunt unele foarte SF pe afară care vorbesc cu tine și au softuri foarte sofisticate. La noi apar din ce în ce mai multe panouri de afișare la parcări, garaje de reparații sau care anunță program non-stop. Sunt mulți antreprenori cu afaceri micuțe dar care își dau seama că o reclamă cu led le poate aduce mai mulți clienți.

*Acest articol a fost scris pentru competiția #SuperBlog2019, unde sunt înscris pentru prima dată în această toamnă.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

1 comment